24. - 28.10.2012 Podzimní prázdniny

Na podzimky jsme vyrazili 24.10. (pro ty z vás, kdo neví, to byla středa) z hlaváku (hlavního nádraží). Jeli jsme do Tachova a (překvapivě) jsme jeli vlakem. Ve vlaku jsme dělali všechno možné, někdo si četl, někdo fotil (mě!! Co si to dovoluje??) nebo hrál hry na notebooku, popřípadě na mobilu, někdo si jen tak povídal a já jsme se shodla s Kačkou na tom, že nám chutnají vajíčka se slaninou, ale bez vajíček :D Když jsme konečně dorazili (jestli jste už zapomněli kam, tak na nádraží do Tachova), šli jsme do DDM (domu dětí a mládeže), kde jsme si vybalili věci, navečeřeli se a šli jsme spát.

Druhý den jsme vstávali cca v 8 hodin (budit děti tak brzo a navíc o prázdninách by mělo být nezákonné), najedli jsme se a ještě než jsme odešli, pokoušeli jsme se něco zahrát na klavír, ale když už to vypadalo, že někdo ohluchne, tak jsme toho nechali. V 9 hodin (přibližně) jsme odešli z DDM a šli jsme na místní střelnici, kde jsme si mohli vyzkoušet střílení z pušky, z luku a nebo jen tak sedět na lavičce a psychicky podporovat ostatní. Potom jsme se šli podívat na bývalou střelnici, která je za městem v nedalekém lese. Chvíli jsme se na bývalé střelnici procházeli a cestou jsme si dali oběd. Také jsme se zašli podívat na židovský hřbitov. Myslím, že vás nepřekvapí, že tam byly hroby. Pořídili jsme zde pár fotek a na nedaleké louce jsme si zahráli Deža. Dežo je hra, která se hraje úplně stejně jako trpaslík, ale je kratší, protože se nepoužívá slovo trpaslík, ale Dežo. Další rozdíl byl v tom, že jsme Deža nehráli s míčem, ale s létajícím talířem, se kterým se Eda trefil Ikarusovi přímo do hlavy. Tento nálet přežil Ikarus ve zdraví a šli jsme zpátky do Tachova. Nakonec jsme se cestou stavili v hospodě, kde ale neměli limonádu, takže jsme museli čekat, než obsluha dojde do obchodu a zmíněnou limonádu koupí. Když jsme se konečně vrátili do Tachova, tak jsme (zase) hráli na klavír. Večerní program byl celkem zábavný… nejprve jsme si vymysleli jména týmů. V jednom týmu byli:Kačka, Růža, Tonda a později se k nim přidala i Klára. Jejich tým se jmenoval I love kuje (kuře). V druhém týmu jsem byla já (Terka), Míša, Blatník a Honza. Náš tým se jmenoval Jeden za všechny a všichni za gangnam style, což bylo celkem dobré jméno, protože první (a jediná) soutěž tohoto večera byla, že jsme museli tancovat na tuto písničku (takhle nějak to mělo vypadat: http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0). Tým který prohrál (I love kuje) myl nádobí. Když bylo všechno umyto, dívali jsme se na film a když skončil, museli jsme jít spát :( .

Další den (to už byl pátek) pršelo skoro celý den. Dopoledne jsme se šli porozhlédnout po městě, měli jsme 30 minut rozchod a pak už jsme šli zpátky na oběd. Odpoledne jsme šli na prohlídku historické jízdárny. Viděli jsme podkoního, princezny, lupiče…někteří z nás také houmlesáky…Prohlídka trvala cca 1 hodinu. Když prohlídka (konečně) skončila, šli jsme zpátky. Na zpáteční cestě (už byla tma) se nás Honza pokoušel vystrašit, ale jeho vyskakování z křoví a řvaní u nás vyvolalo jen záchvat smíchu. Večer jsme si zahráli pár zábavných her a šli jsme spát.

V sobotu, když jsme se probudili, tak sněžilo. Po snídani jsme se teple oblékli a šli jsme ven. Byla to krásná procházka zasněženou krajinou, při které jsme se podívali na jednu přehradu. Jediný problém však byl, že tam byl zákaz vstupu. Také jsme se cestou stavili v hospodě, kde jsme si všichni dali čaj. Po návratu do DDM jsme šli do tělocvičny lézt na stěnu, ale někomu z nás se moc nechtělo (jako třeba mně) tak jsme jen hráli ping pong. První hra dopadla tak, že jsme porazila Míšu 11:0, ale potom už jí to šlo lépe. Po večeři jsme si znovu zahráli pár zábavných her. V každé volné chvíli jsme s Míšou a někdy i s Růžou hrály na klavír, jenže večer moc volného času nebylo :( .

Poslední den, to už byla neděle, takže jsme jeli domů, jsme si ráno zabalili věci a šli jsme se projít po městě. Když jsme se v poledne vrátili do DDM, jen jsme si vzali batohy a šli jsme na nádraží, odkud jsme (konečně) jeli domů, do Prahy. A nakonec to nejlepší, celou hru jsme vyhráli my à JEDEN ZA VŠECHNY A VŠICHNI ZA GANGNAM STYLE!!